2.11.

Үйлчилгээний төвд хэрэглэгчдээс ирсэн дуудлагын 75% нь гомдол, 25% нь мэдээлэл авах хүсэлт байдаг байна. Харин гомдолын 40% компьютерийн тоног төхөөрөмжтэй, 57% программ хангамжтай, 3% заавраа буруу ашигласантай холбоотой, мэдээлэл авах хүсэлтийн 50% нь техникийн асуудал, үлдсэн хувь нь нэмэлт бүтээгдэхүүн худалдан авалттай холбоотой хандалтууд байдаг гэнэ. Үйлчилгээний төвд ирсэн дуудлагаас санамсаргүй 1-ийг сонгон авахад тэр нь
(a) заавраа буруу ашигласан дуудлага байх
(b) компьютерийн тоног төхөөрөмж юмуу эсвэл программ хангамжтай холбоотой дуудлага байх
(c) нэмэлт худалдан авалттай холбоотой дуудлага байх магадлалыг тус тус ол.

Олны танил

Бие даалт 17

Лекц 12 (эхлэл)

3.7.

15.4.-15.7.

2.41